Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
English (UK)
Redakcja: Barbara Skarżyńska.
Kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 41 362 45 48, w. 117.
Współpraca: Martyna Głębocka

BibliotekaPracownia Informacji Pedagogicznej i Wydawnictw gromadzi, opracowuje, udostępnia i popularyzuje informacje pedagogiczne na potrzeby regionalnego systemu doskonalenia nauczycieli. Prowadzi działalność informacyjną, która wspiera:

  • konsultantów,
  • doradców metodycznych,
  • kierowniczą kadrę oświaty,
  • nauczycieli uczestniczących w formach doskonalenia naszej placówki,
  • pracowników nadzoru pedagogicznego i samorządowych.

W skład Pracowni wchodzą:

HPIM3260

Proponujemy niekonwencjonalną formę przeglądu wybranych artykułów z najnowszych czasopism pedagogicznych i psychologicznych, które ze względu na kontekst poruszanych problemów powinny zainteresować szerszy krąg czytelników.

Zapraszamy do comiesięcznego odwiedzania e-czytelni i sięgania po lekturę wybranych czasopism.


W dziale „Prawo w oświacie” upowszechniamy informacje na temat aktualnych zmian prawa oświatowego. Proponujemy wykazy aktów prawa oświatowego, które ukazały się w danym roku kalendarzowym, opatrzone adnotacjami zawierającymi krótkie omówienie wprowadzonych zmian. Aby ułatwić wyszukiwanie potrzebnego dokumentu, zastosowany został układ przedmiotowy, zgodnie z treścią poszczególnych aktów prawnych.

Będziemy również informować na bieżąco o nowych aktach prawa oświatowego.
 
 

RAPORTY RZĄDOWE I OŚWIATOWE

Wybór najważniejszych raportów rządowych i raportów o oświacie od roku 2006 został przygotowany w przekonaniu, że zgromadzenie ich w jednym miejscu ułatwi Państwu ich lekturę. Zachęcamy do zapoznania się z raportami z kilku powodów. Raporty dostarczają wiedzy na temat edukacji w kontekście wyzwań współczesnego świata i prognoz rozwoju Polski w perspektywie dwudziestu lat. Analizy przeprowadzone w raportach otwierają szerokie pole do dyskusji na temat przyszłości polskiej szkoły. Pozwalają odpowiedzieć nie tylko na pytanie: Jak jest?, ale dzięki odniesieniu się do rekomendacji z zakresu edukacji zawartych w tych dokumentach możliwa jest także odpowiedź na pytanie: Jak będzie?

Nowa oferta szkoleniowa 2019/2020 Zapisz się