Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Cyfrowa Biblioteka Polona
English (UK)

Na czym naprawdę polega nauczanie dwujęzyczne? W czasie warsztatów „Szkolne Inkubatory Dwujęzyczności. Część 4. Nauczanie dwujęzyczne – podstawowe założenia, modele, zasada 4C” przyjrzymy się założeniom nauczania dwujęzycznego, wybierzemy właściwy model, rozszyfrujemy skrót 4C lub 5C i poznamy jego zastosowanie na lekcji dwujęzycznej.



Forma

Warsztaty

Organizator
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach.

Adresaci
Dyrektorzy szkół i nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowani wprowadzeniem nauczania dwujęzycznego.

Opis formy
Celem szkolenia jest zapoznanie dyrektorów i nauczycieli z podstawowymi założeniami nauczania dwujęzycznego. Na warsztatach uczestnicy poznają różne modele nauczania dwujęzycznego, ich wady i zalety. Dowiedzą się o zasadzie 4C, rozwiniętej ostatnio do 5C, stosowanej w nauczaniu dwujęzycznym. Będą pracować nad przykładowym scenariuszem lekcji dwujęzycznej.

Miejsce
Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, sala 28.

Termin
30 października (środa) 2019 roku, godz. 14.30–17.30.

Rejestracja/zgłoszenia
Należy zalogować się w Systemie Obsługi Szkoleń ŚCDN.

Kod formy: WS029-4

Koszt: bezpłatna

Kontakt
Ewa Witczyńska, tel. 606 711 931, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

30 października 2019 r.
Nowa oferta szkoleniowa 2019/2020 Zapisz się